گروه وکلای یسنا

گروه وکلای دادگستری یسنا با تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در عرصه حقوقی و قضایی کشور، با همت جمعی از وکلای متعهد و خوش فکر کشور تاسیس گردید.

گروه وکلای یسنا

گروه وکلای دادگستری یسنا با تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در عرصه حقوقی و قضایی کشور، با همت جمعی از وکلای متعهد و خوش فکر کشور تاسیس گردید.

ارزش های اصلی ما در گروه وکلای دادگستری یسنا، صداقت و اعتماد، حمایت از نوآوری وکار تیمی جهت حمایت از موکلین می باشد.

در این مجموعه، ما خودمان را تنها به عنوان یک وکیل با تعاریف معمول آن نمی دانیم، بلکه خویش را فراتر از آن چه که مردم از یک وکیل انتظار دارند می دانیم و همیشه در تلاشیم تا به عنوان مشاور و وکیل مورد اعتماد موکلین و مراجعین، چه در زمینه موضوعات حقوقی و تجاری و چه در زمینه موضوعات کیفری، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مرد در هر زمانی می تواند اقدام به طلاق همسر خویش نماید و باید در این شرایط تمامی حقوق زوجه اعم از نفقه و مهریه را پرداخت نماید . در صورتی که دعوای طلاق از سوی مرد بدون دلیل طرح شده باشد دادگاه مرد را محکوم به تملیک نصف اموالی که بعد از عقد به دست آورده می نماید و در زمان طلاق موجود باشد به زن می نماید .

برخی از دادگاه ها این نظر را دارند که زن نمی تواند هم مطالبه اجرت المثل نماید و هم مطالبه تملیک نصف اموال و فقط می تواند درخواست یکی از دو موارد را نماید .

این مطلب به قلم وکیل دعاوی خانواده یسنا می باشد که در این زمینه بسیار مهارت دارند و سعی در به دست آوردن بهترین نتیجه در پرونده ها دارند . 

  • vokala yasna
  • ۰
  • ۰

گاهی مستاجر از پرداخت اجاره بهای مقرر خود خودداری می کند و این موضوع باعث بروز مشکلاتی بین موجر و مستاجر می شود . 

در بیشتر مواقع گذراندن زندگی موجر از طریق دریافت اجاره بها صورت می گیرد و چنانچه مستاجر از پرداخت اجاره بها به هر علتی استنکاف نماید موجر حق دارد با مراجعه به دادگاه الزام مستاجر را به پرداخت اجور معوقه بخواهد . 

جهت مشاوره و طرح دعوای الزام به پرداخت اجاره معوقه می توانید از وکیل دعاوی ملکی یسنا کمک بگیرید .

  • vokala yasna
  • ۰
  • ۰

بسیاری از مردم از قوانین کشور آگاهی ندارند و برداشت اشتباهی نسبت به قوانین می کنند .

این برداشت های ناصحیح و ناآگاهی ها دارای تبعات منفی است که همین موضوع سبب تشکیل بسیاری از پرونده های مطروحه در محاکم قضایی شده است .

مشاوره حقوقی کوتاه با یک مشاور می تواند از طرح یک دعوای حقوقی اشتباه با هزینه های سنگین پیشگیری نماید و موجب صلح و آشتی بین دو طرف گردد .

 وکیل دعاوی ملکی یسنا در مسائل مختلف حقوقی به مراجعه کنندگان خود مشاوره حقوقی ارائه می دهد . 

                                                       


  • vokala yasna