گروه وکلای یسنا

گروه وکلای دادگستری یسنا با تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در عرصه حقوقی و قضایی کشور، با همت جمعی از وکلای متعهد و خوش فکر کشور تاسیس گردید.

گروه وکلای یسنا

گروه وکلای دادگستری یسنا با تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در عرصه حقوقی و قضایی کشور، با همت جمعی از وکلای متعهد و خوش فکر کشور تاسیس گردید.

ارزش های اصلی ما در گروه وکلای دادگستری یسنا، صداقت و اعتماد، حمایت از نوآوری وکار تیمی جهت حمایت از موکلین می باشد.

در این مجموعه، ما خودمان را تنها به عنوان یک وکیل با تعاریف معمول آن نمی دانیم، بلکه خویش را فراتر از آن چه که مردم از یک وکیل انتظار دارند می دانیم و همیشه در تلاشیم تا به عنوان مشاور و وکیل مورد اعتماد موکلین و مراجعین، چه در زمینه موضوعات حقوقی و تجاری و چه در زمینه موضوعات کیفری، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی دولت در مناطق مختلف کشور با پدیده ای روبرو شد که طی آن افرادی بدون وجود مالکیت نسبت به اراضی ، متصرف آن بودند . به همین جهت ، برای رفع این مشکل قانون واگذاری زمین های بایر و دایر که بعد از انقلاب به صورت کشت موقت در اختیار کشاورزان قرار گرفته بود در تاریخ هشتم آبان ماه سال 1365 تصویب شد و آیین نامه اجرایی آن نیز در تاریخ ۲۹ بهمن ماه سال 1365 به تصویب هیئت وزراء رسید. مطابق این قانون کلیه اراضی بایر که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به نحوی تاپایان سال 1359 در سراسر کشور و تا پایان سال 1363 در مناطق‌ کرد نشین در اختیارغیر مالک قرار گرفته بودند به حکم ضرورت به کشاورزان متصرف که واجد شرایط زیر بودند :

الف – بی‌ زمین یا کم‌ زمین

ب – منبع درآمد کافی غیر از کشاورزی نداشته باشند.

ج – ساکن محل باشند.

به اقساط واگذار شد و سند مالکیت رسمی و ثبتی به صورت بیع شرط با معرفی هیأتهای هفت نفره واگذاری زمین به آنان داده شد و پس از‌پرداخت آخرین قسط سند قطعی گردید و بهاء عادله آن به صاحبان زمین بعد از کسر بدهی قانونی و شرعی پرداخت شد.


                                                       وکیل اراضی یسنا


  • ۹۷/۱۲/۱۵
  • vokala yasna

وکیل اراضی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی