گروه وکلای یسنا

گروه وکلای دادگستری یسنا با تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در عرصه حقوقی و قضایی کشور، با همت جمعی از وکلای متعهد و خوش فکر کشور تاسیس گردید.

گروه وکلای یسنا

گروه وکلای دادگستری یسنا با تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در عرصه حقوقی و قضایی کشور، با همت جمعی از وکلای متعهد و خوش فکر کشور تاسیس گردید.

ارزش های اصلی ما در گروه وکلای دادگستری یسنا، صداقت و اعتماد، حمایت از نوآوری وکار تیمی جهت حمایت از موکلین می باشد.

در این مجموعه، ما خودمان را تنها به عنوان یک وکیل با تعاریف معمول آن نمی دانیم، بلکه خویش را فراتر از آن چه که مردم از یک وکیل انتظار دارند می دانیم و همیشه در تلاشیم تا به عنوان مشاور و وکیل مورد اعتماد موکلین و مراجعین، چه در زمینه موضوعات حقوقی و تجاری و چه در زمینه موضوعات کیفری، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فسخ اجاره چیست ؟

فسخ به معنای پایان دادن یکطرفه به یک قرارداد است . دارنده حق فسخ می تواند بدون رضایت طرف مقابل اقدام به برهم زدن اجاره نماید . البته این گونه موارد بین مستاجر و موجر پیش می آید .

موارد مصرح و قانونی در خصوص این گونه موارد وجود دارد که در قبیل این گونه موارد موجر حق خواهد داشت تا فسخ و عین تخلیه مستاجر را از دادگاه بخواهد . در مواردی از قبیل انتقال ملک مورد اجاره به غیر بدون کسب اجازه از موجر ، عدم پرداخت اجاره بها در تاریخ مقرر ،  تعدی و یا تفریط نسبت به عین مستاجره ، استفاده از ملک مورد اجاره در غیر از شغل مقرر در قرارداد اجاره .

در صورت تحقق هر یک از موارد فوق موجر حق فسخ اجاره را دارد و می تواند تخلیه مستاجر را از دادگاه بخواهد . 

موجرین و مستاجرین املاک اجاره ای باید قبل از انجام هر گونه کاری با وکیل متخصص و مجرب در این باره مشورت نمایند .

وکیل ملکی یسنا 


  • ۹۸/۰۳/۲۵
  • vokala yasna

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی