گروه وکلای یسنا

گروه وکلای دادگستری یسنا با تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در عرصه حقوقی و قضایی کشور، با همت جمعی از وکلای متعهد و خوش فکر کشور تاسیس گردید.

گروه وکلای یسنا

گروه وکلای دادگستری یسنا با تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در عرصه حقوقی و قضایی کشور، با همت جمعی از وکلای متعهد و خوش فکر کشور تاسیس گردید.

ارزش های اصلی ما در گروه وکلای دادگستری یسنا، صداقت و اعتماد، حمایت از نوآوری وکار تیمی جهت حمایت از موکلین می باشد.

در این مجموعه، ما خودمان را تنها به عنوان یک وکیل با تعاریف معمول آن نمی دانیم، بلکه خویش را فراتر از آن چه که مردم از یک وکیل انتظار دارند می دانیم و همیشه در تلاشیم تا به عنوان مشاور و وکیل مورد اعتماد موکلین و مراجعین، چه در زمینه موضوعات حقوقی و تجاری و چه در زمینه موضوعات کیفری، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

فسخ به معنای پایان دادن به قرارداد از سوی یک طرف است. در این صورت دارنده حق فسخ می تواند بدون اجازه طرف مقابل اقدام به برهم زدن قرارداد اجاره نماید . 

در قرار دادهای اجاره ای بین مستاجر و موجر روابط و قوانین دقیق و مصرحی وجود دارد که تنها دربرخی موارد موجر حق خواهد داشت تا فسخ و تخلیه عین مستاجره را از دادگاه تقاضا کند و دادگاه نیز با بررسی موضوع و تطبیق آن با قوانین و مقررات مرتبط ، در صورت احراز حق قانونی بر تخلیه ، نسبت به صدور حکم نهایی اقدام می کند .

در مواردی مانند : انتقال ملک مورد اجاره به غیر بدون کسب اجازه از موجر ، عدم پرداخت اجاره در تاریخ مقرر و ... موجر می تواند برای فسخ اجاره اقدام نماید .

موجرین و مستاجرین املاک اجاره ای دارای حقوق کسبی پیش از طرح و یا پاسخگویی به این گونه دعاوی حتما با وکیل ملکی یسنا مشاوره نمایند تا مشکلی در این خصوص به وجود نیاید .

  • ۹۷/۱۲/۱۸
  • vokala yasna

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی