گروه وکلای یسنا

گروه وکلای دادگستری یسنا با تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در عرصه حقوقی و قضایی کشور، با همت جمعی از وکلای متعهد و خوش فکر کشور تاسیس گردید.

گروه وکلای یسنا

گروه وکلای دادگستری یسنا با تجربه سال ها فعالیت حرفه ای در عرصه حقوقی و قضایی کشور، با همت جمعی از وکلای متعهد و خوش فکر کشور تاسیس گردید.

ارزش های اصلی ما در گروه وکلای دادگستری یسنا، صداقت و اعتماد، حمایت از نوآوری وکار تیمی جهت حمایت از موکلین می باشد.

در این مجموعه، ما خودمان را تنها به عنوان یک وکیل با تعاریف معمول آن نمی دانیم، بلکه خویش را فراتر از آن چه که مردم از یک وکیل انتظار دارند می دانیم و همیشه در تلاشیم تا به عنوان مشاور و وکیل مورد اعتماد موکلین و مراجعین، چه در زمینه موضوعات حقوقی و تجاری و چه در زمینه موضوعات کیفری، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شهرداری مامور اجرای نظم در شهر می باشد. در برخی از موارد شهروندان در برابر اجرای وظایف شهرداری و کارمندان شهرداری ایستاده و مقاومت می نمایند. مهترین این موارد، سد معبر و جلوگیری از تخلفات ساختمانی می باشد. متاسفانه بعضا شهرداری‌ها برای برخورد با مقاومت‌های شهروندان اقدام به استخدام کارمندان در واحد مبارزه با سد معبر و پلیس ساختمان می‌نمایند. موارد بسیاری مشاهده شده است که ماموران سد معبر و پلیس ساختمان در صورت مقاومت شهروندان اقدام به ضرب و جرح شهروندان می‌نمایند مثل موردی که در منطقه ۴ تهران، ضرب و جرح ماموران سد معبر منجر به فوت یکی از شهروندان شد و موارد ضرب و جرح دستفروشان که در شهرهای مختلف توسط کارکنان شهرداری صورت گرفته است. در هیچ جای شرع و قوانین ایران اسلامی مجوزی بابت ضرب و جرح شهروندان از سوی کارمندان شهرداری صادر نشده است. خوشبختانه مراجع قضایی نیز در این موضوع، حساسیت زیادی از خود نشان داده اند. هیچگونه حق و نفعی برای شهرداری مهمتر از جان و تمامیت جسمانی و روحی شهروندان نیست و احاله وظیفه ایجاد نظم در شهر بر دوش شهرداری نمی‌تواند جوازی برای ضرب و جرح شهروندان باشد هرچند شهروندان در مقابل اجرای وظایف ماموران شهرداری مقاومت نموده باشند. بنابراین به محض ایراد ضرب و جرح از سوی ماموران شهرداری به هر دلیل با مراجعه به وکیل دعاوی شهرداری و بهره گیری از تخصص ایشان در دعاوی علیه شهرداری تا کسب نتیجه مطلوب و جلوگیری از تجری سایر ماموران شهرداری به دعوای قضایی خویش ادامه داده و از حضور وکیل متخصص دعاوبشهرداری استفاده نمایید.


دعاوی کارکنان شهرداری

  • ۹۶/۱۰/۱۲
  • vokala yasna

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی